Re: [FORENING] Et indkast fra sidelinien...

On Mon, Dec 30, 2002 at 03:43:42PM +0100, Henrik Brix Andersen wrote:

> Det jeg nok savner mest i denne tråd er et indlæg fra de resterende
> bestyrelsesmedlemmer - så vidt jeg kan se, er det kun den ene side af
> bestyrelsen, vi hører... :(

Hmm, så vidt jeg kan se er der 6 egenlige bestyrelsesmedlemmer:
Jacob,
Peter Makholm
Gitte Wange
Anne
Klavs Klavsen
og efter at ErikJ er trådt ud, Martin Wahlén.

Martin er næsten oplagt, fordi vedtægterne foreskriver at
der skal være mindst én svensk repræsentant. Men Niels
fik vistnok flere stemmer end Martin.

Niels Elgård er suppleant.

For det første kan jeg ikke se at
Jacob/Makholm/Gitte har flertal, de råder
over 50 % af stemmerne, men ikke mere.
De skal have en til, for at have flertal.

Det kan da godt være de har tilsagn fra en til, men hvis
de ikke har det, synes jeg det er at føre denne liste bag lyset at
hævde at de har det. Ellers er det at de ikke har flertal jo en god
anledning til at snakke og forhandle med resten af bestyrelsens
medlemmer og finde et kompromis. Jeg mener personligt at Gitte
ser ud til at være den bedste formandskandidat. Men en forhandling kan
føre til at alle medlemmer får noget at skulle have sagt, også
Anne, og så håber jeg at I allesammen kan sætte pris på hinandens
arbejde, og anerkende det, og finde et rimeligt leje mht forventninger
til indsats og rapportering. For jeg synes nok at der er noget at være
stolte af, SSLUG er virkelig en stor bedrift, som er summen af mange
menneskers virke. SSLUG er resultatet af en imponerende frivillig
arbejsdindsats!

Vi mangler udmeldinger fra Anne(!) Klavs og Martin.
Niels mener jeg har meldt ud flere gange at
han mener problemerne med kommunikation ikke er værre end
at de kan løses, og at de ikke er ualmindelige.
Men han er altså kun suppleant, og har derfor ikke en stemme,
umiddelbart.

Jeg kan godt forstå hvis Klavs og Martin ikke melder ud offentligt
på listen, det vil fastlåse dem og give mindre rum til kompromiser.

Jeg synes I skulle se at få indkaldt til det konstituerende
bestyrelsesmøde! Og hvis Anne ikke svarer på email, ja så
er der opfundet noget, der hedder telefonen. Så må hun sgu da
svare. Men det kan jo være hun er ude at rejse, Carsten Svanborg
skrev at hun først ville være hjemme d 2. jan.

Kærlig hilsen
Keld