Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Nej. Det er min mening at Erik Lange har deltaget i et regulært Denial
> of Service-angreb på bestyrelsen, hvilket har været med til at hindre
> at bestyrelsen har fungeret effektivt i et stykke tid op til årsmødet.

Øh, mener du det så hårdt som det er formuleret?

Fra it-politik ved jeg at når Erik Lange bliver enthusiastisk om et
emne kan det være svært for alle andre at følge med.  Men jeg har ikke
indtryk af at han mener noget ondt med det, det er mere som når Kiki
har fået sukker.  Han kører i et andet gear, og vi virker sikkert
håbløst langsomme for ham.