Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 2002-12-30 at 19:39, Gitte Wange wrote:
> Undskyld jeg lige blander mig her fra sidelinien og alt muligt, men jeg
> har lige et personligt spørgsmål til ovenstående udtalelse fra Mads:
> Hvis denne her forening har minimalt med fri software at gøre, hvorfor
> hulen skulle dens stiftende generalforsamling så annonceres på
> sslug.announce ???

... eller sslug@sslug for den sags skyld?

Fra Janus' mail om stiftende generalforsamling:
Hermed indkaldes der til stiftende generalforsamling for en forening,
der bl.a. kan stå for fri software politik i Danmark. Nedenfor er
forslag til vedtægter.

... det kan selvfølgelig både læses som politik for fri software eller
som fri politik for software.

Mvh
./Brix - der heller ikke rigtig er med længere...
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"The gap between theory and practice is wider in practice than in
theory"
                                                       -- Unknown