Re: [FORENING] Udrensning af Anne

In article <sslug@sslug>, Jon Bendtsen wrote:
> Men da der er flere imod
>  Anne deler de imod stemmerne, og resultatet er at Anne bliver valgt
>  ind, formodentlig med peter, jacob, hanne, gitte, og dig, skulle
>  i vælge at stille op.

Jeg vil gøre det klart at jeg ikke agter at stille op, ligesom jeg ikke
stillede op i november, og dermed er jeg naturligvis ikke valgt til den
nye bestyrelse. Dette er folk åbenbart i tvivl om. Håber den tvivl er
afklaret.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Her er fredeligt og stille, her er ingen larm og støj
jeg har sået kruspersille, og et brev med pure løg
lad alverden slå for panden og bekæmpe spe med spot
jeg vil enes med hinanden og mig selv og ha' det godt.
-- Halfdan Rasmussen