Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002, Gitte Wange wrote:

> Undskyld jeg lige blander mig her fra sidelinien og alt muligt, men jeg
> har lige et personligt spørgsmål til ovenstående udtalelse fra Mads:
> Hvis denne her forening har minimalt med fri software at gøre, hvorfor
> hulen skulle dens stiftende generalforsamling så annonceres på
> sslug.announce ???

Hvordan kommer du fra "langt mindre" til "minimalt"?
Og, naturligvis skal den annonceres (blandt andet) her, idet mange af de
personer der vil være interesseret i denne forening også kan findes her.

> der lige nu fatter ingenting

Til forskel fra ... :-)

Mads

CBDTPA universally rejected and Hailstorm bites the dust. I have to say,
today was a good day.
                                       - /. comment on 2002.04.11