Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 19:57:00 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hvordan kommer du fra "langt mindre" til "minimalt"?

Sorry - min fortolkning.

> Og, naturligvis skal den annonceres (blandt andet) her, idet mange af de
> personer der vil være interesseret i denne forening også kan findes her.

Hmmm ... dette her er ikke gennemtænkt men jeg mener alligevel det
fortjener en plads i SSLUG's arkiv:
Hvis du vil annoncere stiftelsen af en ny forening hvis formål ligger
langt fra SSLUG's og du retfærdiggør det med at mange af SSLUG medlemmer
har interesse i den nye forening - er det ikke at gå lidt for vidt?
Med mindre du selvføligelig kender alle dem der modtager mails på
sslug.announce og ved at det har deres interesse ...

> Til forskel fra ... :-)

Jeg ved ikke om ovenstående er en kompliment, en fornærmelse eller komplet
ligegyldigt; jeg fatter heller ikke den kommentar :-)

Gitte