Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002, Gitte Wange wrote:

> Hmmm ... dette her er ikke gennemtænkt men jeg mener alligevel det
> fortjener en plads i SSLUG's arkiv:
> Hvis du vil annoncere stiftelsen af en ny forening hvis formål ligger
> langt fra SSLUG's og du retfærdiggør det med at mange af SSLUG medlemmer
> har interesse i den nye forening - er det ikke at gå lidt for vidt?
> Med mindre du selvføligelig kender alle dem der modtager mails på
> sslug.announce og ved at det har deres interesse ...

Nu var det jo ikke mig der annoncerede den her, iøvrigt svarede jeg på en
mail på foreningslisten (prøvede nttp adgang - noget værre forvirrende
noget). Bortset fra det, ligger det jo ikke langt fra det _jeg_ opfatter
som sslugs formål. Og jeg vil stadig gerne nå de mennesker der er tale om.

> Jeg ved ikke om ovenstående er en kompliment, en fornærmelse eller komplet
> ligegyldigt; jeg fatter heller ikke den kommentar :-)

Hehe - never mind, jeg fik mit svar :-) (Hehe - forstod du den? :-)

Mads

Being comfortable with your beliefs is like being comfortable with
syphilis. Belief is a sort of disease that comes from the ego's need to
protect itself from reality.
                                       - /. comment on 2002.05.01