Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 20:20:16 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Nu var det jo ikke mig der annoncerede den her, iøvrigt svarede jeg på en
> mail på foreningslisten (prøvede nttp adgang - noget værre forvirrende
> noget). Bortset fra det, ligger det jo ikke langt fra det _jeg_ opfatter
> som sslugs formål. Og jeg vil stadig gerne nå de mennesker der er tale
om.

Nej men du snakker meget indforstået om denne nye forening så jeg f.eks.
får den fornemmelse at du er "med på den" (hvilket er en fin ting).

Men endnu engang kommer den problem-stilling frem som mange af os prøver
at få et svar på: Hvordan skal SSLUG's formålsparagraf tolkes?
Hvis man tager dine udtalelser omkring denne nye forening og at den
nærmest (min fortolkning!!!) intet har med fri software at gøre og det
faktum at der er sendt en announce ud på sslug.aanounce om denne nye
forenings stiftende generalforsamling - så mener _jeg_ det ikke er noget
6000 mennesker's indbakker skal belemres med !

Men det er altsammen fortolknings-sprøgsmål og nu er announcen røget ud på
sslug.announce. Hvorfor jeg antager at denne nye forening også er en
forening der vil varetage SSLUG's interesser -> Linux -> fri software ...

Gitte