Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Per Abrahamsen <sslug@sslug> writes:

> Øh, mener du det så hårdt som det er formuleret?

Jeg ved snart ikke. Der har været hændelser hvor det passede bedere,
men jeg tror det var Erik der først fik mig til at drage parallelen
til DoS-angreb.

> Fra it-politik ved jeg at når Erik Lange bliver enthusiastisk om et
> emne kan det være svært for alle andre at følge med.

Erik Lange har et par gange sendt udpluk af flamewars mellem ham og
Hans, eller mellem Erik og andre til bestyrelseslisten uden nogen
nærmere forklaring og så 'afkrævet' en udmelding fra bestyrelsen.

Uanset om det er ondt ment, så føler jeg det som at bestyrelsen blev
taget som gidsler i en flamewar som alle andre havde droppet bortset
fra Erik og en enkelt mere.

Om det er ondt eller godt ment er lidt uafhængigt af den skade som jeg
mener at Erik *også* har bidraget til. Jeg ved der er flere end mig
der har droppet sslug.itpolitik på grund af de evige flamewars.

Nedton min udtalelse passende.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |               Tannenbaum had convinced Linus that his