Re: [FORENING] 08

On Mon, 30 Dec 2002 20:04:22 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg tror at Annes store stemmetal var en markering fra mange
> medlemmers side på at den it-politiske del af SSLUG er vigtig.

1000% enig.

> Jeg havde fx hørt rygter op til årsmødet om at flere ville presse
> Anne ud af bestyrelsen pga at man ikke synes der skulle føres
> it-politik.

Hvis dette rygte er sandt vil jag bare sige at disse mennesker har en
fullständigt forkert virklighedsopfattelse. Det er ikke Anne som
förer sslugs "it-politik". Det er umulig at melde ud "it-politik" fra
sslug. Måske kan sslug uphöre at kommunicere med samfundet hvis vi
allesammen flytter til peberholmen og spränger bron... måske.

Forestillingen at "anne=it-politik" og "alle andre=teknik" er
simpelheden idiotisk (jag har svaert at tro at nogen har den).

> Jeg kan derfor godt forstå ErikJ her med at Anne skulle være
> it-politisk ansvarlig, men synes ikke det er rigtigt at gøre hende
> eneansvarlig.

Det er heller rikgtigt min intention. Der er et stort behov av
koordination og kommunikation (se og Carstens mail). Hvis Anne ikke
föler at hun vil vare "projektleder" eller "koordinator" så er det fint
med meg. Men _min_fortolkning_ av genvalget av Anne er ikke blot at
"it-politik" er viktigt, men og at medlemmerne forventer sig at hun
tar den slags rolle.

//Erik

ps
tak for et fint indlägg :-)