Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 30 Dec 2002 20:50:20 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Erik Lange har et par gange sendt udpluk af flamewars mellem ham og
> Hans, eller mellem Erik og andre til bestyrelseslisten uden nogen
> nærmere forklaring og så 'afkrævet' en udmelding fra bestyrelsen.

En forklaring til dette kan vare at Erik Lange vid den tidspunkten
visste at både jag og Anne var med på både flamewar-listen og
bestyrelselitsen.

Jag tror han stolede på at det fanns folk i bestyrelen som kunde
"nedtone hans udtalelse passende". Jag hjälpe ham så gott jag kunde
(fordi Peter Makholm så lett bliver arg ;-). Og her vil jag ikke skrive
mer fordi jag hved ikke om jag er langt udenfor min fortrolighed.

//Erik Josefsson