Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On 30 Dec 2002 20:27:20 +0100
Anders Feder <sslug@sslug> wrote:

> Verden har ikke tid til at vente på at SSLUG kommer ud af sin
> pubertetskrise.

Otålighed er en tegn på ungdom. Hvor gammel er du?
(eller er du seriös?)

> Folketinget har i øjeblikket et beslutningsforslag om Open Source (B
> 27) til behandling. IT-branchens kapitalinteresser har allerede udtalt
> sig. Det har Open Source-bevægelsen selv ikke.

Du står seden den 21 december som ansvarig for B27 på en liste over
projekter.

http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_12/msg00278.html

Hvordan går det?

> Regeringens forslag om en samlet offentlig IT-strategi er lovet i
> høring i starten af 2003 hvor hhv. Open Source og åbne standarders
> plads i det offentlige i de næste par år formuleres. Hvem skal rette
> embedsmændenes fejlbetragtninger? Microsoft?
>
> Sådan kunne jeg egentlig fortsætte og når jeg engang er færdig
> kunne jeg give stafetten videre til Hans eller Ole og så kunne vi
> sidde her til i morgen tidlig.

Måske har Hanne en sekund for gennemläsning den 2/1 när hun ikke längre
sidder i bestyrelsen? (eller när nu den gamle bestyrelsen avgår).

> Nogen skal tage sig af de her ting fra dag til dag og som det ser ud i
> dag bliver det ikke SSLUG fordi nogen føler sig trådt over tæerne.

Hvem?

> Eneste mulighed syntes at være at oprette en organisation hvor
> medlemmerne er enige om hvad de står for.

Så det vil aldrig opstå pubertetskriser i DNF?

> Og hvis "DNF" ikke udfylder
> tomrummet efter SSLUG så må der bare laves flere foreninger.

Hvad? Skal sslug oplöses?

> Ærgerligt men hvis du kan se andre muligheder tror jeg ikke jeg er
> den eneste der sidder parat til at modtage.

Good luck and welcome back.

//Erik