Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, Dec 30, 2002 at 09:30:58PM +0100, Gitte Wange wrote:

> Og det er netop problemet:
> Folk forstår ikke helt hvad det er der sker, og det er hamrende svært at
> være 100% konkret hvis ikke man kan komme med eksempler.
>
> Derfor: Kan det tolereres hvis der citeres fra konkrete eksempler ?

Jeg tror du skal tage misteltenen i ed. Dvs bl.a Anne og Makholm
mm. Ellers får du bare en Makholm-sag på nakken.
Det rigtige forum at spørge om tilladelse er bestyrelsen,
fx jeres postliste, eller jeres forhåbentligt kommende
bestyrelsesmøde.

Hilsen
keld