Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

In article <sslug@sslug>, Erik Josefsson wrote:
>  Måske har Hanne en sekund for gennemläsning den 2/1 när hun ikke längre
>  sidder i bestyrelsen? (eller när nu den gamle bestyrelsen avgår).

Nej. Sorry. Jeg har småtravlt her i begyndelsen af januar. Måske en
anden gang, når jeg ikke alene er ude af SSLUGs bestyrelse, men den også
er holdt op med at tage min tid :-)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Nothing lasts forever and we both know hearts can change
and it's hard to hold a candle in the cold November rain
-- Guns'n'Roses