Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politiskforening

Erik,
Du lægger mere i mine ord end jeg selv gør.

On Mon, 2002-12-30 at 21:48, Erik Josefsson wrote:

> Otålighed er en tegn på ungdom. Hvor gammel er du?
> (eller er du seriös?)

Jeg tror du misforstår mig her. En mindre følelseladet version af
ovenstående udsagn kunne være:

"Der bliver hele tiden taget beslutninger og lavet ændringer i samfundet
der kan skade Open Source mens vi sidder her og diskuterer om SSLUG skal
være aktiv i IT-polik"

Er vi ikke enige om det?

> Du står seden den 21 december som ansvarig for B27 på en liste over
> projekter.
>
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_12/msg00278.html
>
> Hvordan går det?

Det går således at jeg næsten er færdig med udkast til en
udvalgshenvendelse men at jeg er kommet meget i tvivl om jeg skal
fortsætte arbejdet med den under SSLUG. Jeg vil meget nødig riskere at
skulle smide arbejdet i skraldespanden om et par uger fordi man har
fundet ud af at SSLUG ikke må lave den slags og i øvrigt få at vide at
jeg har misbrugt medlemmernes tillid.

Jeg ved godt at det måske(!) kun er en lille del af medlemmerne der
føler sådan men at intet er sikkert lige nu, det må du da give mig ret
i?

> Hvem?

Henrik Størner er i hvertfald en. Det samme gælder Kristian Vilmann.
Patrik Bengtsson er en tredje. Alle prominente personer i SSLUG. Når de
kan have en anden opfattelse af hvad det vil sige at være medlem i SSLUG
end mig kommer jeg sku' til at tænke på hvor mange af de rundt regnet
6000 medlemmer vi ikke hører fra der også tænker sådan.

> Så det vil aldrig opstå pubertetskriser i DNF?

Det ved jeg ikke men der vil i hvertfald ikke være tvivl om de kan
udtale sig om IT-politik.

> Hvad? Skal sslug oplöses?

Overhovedet ikke. Men så længe SSLUG ikke blander sig i IT-politikken
som den gjort hidtil er der en masse vigtigt arbejde der ikke bliver
gjort i medierne og i beslutningsprocessen. Det er et tomrum.

> Good luck and welcome back.

Jeg har aldrig været væk. Højst desillusioneret ;)

--
Anders Feder <sslug@sslug>