Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

In <sslug@sslug> Anders Feder <sslug@sslug> writes:

>Henrik Størner er i hvertfald en. Det samme gælder Kristian Vilmann.
>Patrik Bengtsson er en tredje. Alle prominente personer i SSLUG. Når de
>kan have en anden opfattelse af hvad det vil sige at være medlem i SSLUG
>end mig kommer jeg sku' til at tænke på hvor mange af de rundt regnet
>6000 medlemmer vi ikke hører fra der også tænker sådan.

Jeg vil ikke sige jeg føler mig trådt over tæerne, selv om det blev
til en gevaldig gang diskussion her forleden. Jeg syntes blot at
SSLUG fokuserede for kraftigt på det it-politiske, og at det burde
høre hjemme i et andet forum at have politik som det primære område.

Som jeg skrev "Den politiske diskussion er ikke uinteressant. Det er
bare ikke en opgave for SSLUG."

Derfor vil jeg naturligvis også helhjertet støtte det nye initiativ.

At det så blev rodet ind i diskussionen om de aktuelle problemer i
SSLUG's bestyrelse var uheldigt. De to ting har åbenbart intet med
hinanden at gøre, idet alle nuværende/måske kommende/whatever
bestyrelsesmedlemmer har givet udtryk for at SSLUG *også* skal
kunne komme med bidrag til den politiske debat.

Sådan må det så være - der bør kunne findes en balance, så alle
(selv undertegnede :-)) bliver tilfredse.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>