Re: [FORENING] SSLUG i opl øsning?

In message <sslug@sslug>, Keld =?iso-8859-1?Q?J=F8rn?= Sim
onsen writes:

>Med al respekt for Martins svenskkundskab forstår jeg "får" her
>som et påbud. Altså ikke "may", men "shall". "bör" betyder en anbefaling,
>og "får" er altså stærkere. Hvis jeg var svensker, og ville have "may"
>ind der, ville jeg have skrevet "kan". (men jeg er ikke svensker...)

Keld,

Vi ved alle hvor meget erfaring du har fra din tid i DKUUG med
dårligt virkende bestyrelser, samarbejdsvanskeligheder, og
bestyrelsesmedlemmer eller endog formænd der ikke kan find ud af
team-play.

Her må jeg lade dig at du taler med nogen pondus på det område, men
om du passerer cricket-testen kan det være svært for os at afgøre.

Jeg tror på den anden side ikke du kan få ret mange af os til a tro
på at du har så meget authoritet på området at du kan lære Martin
svensk...

Sko'mar, bliv ved din læst...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
sslug@sslug         | TCP/IP since RFC 956