Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Mon, 2002-12-30 at 23:49, Kristian Vilmann wrote:

> Nej.

Hvorfor ikke?

> Det er ikke det hele denne diskussion udsprang af. Og det er stadig ikke
> det den handler om, selvom nogle bliver ved med at køre ud af den tangent.

Godt. Så vi er enige om at der ikke er noget at diskutere: SSLUG skal
være ligeså IT-politisk aktiv som hidtil.

> Jeg føler mig ikke trådt over nogle tær.

Uanset hvad du vil kalde de ting du skrev i fredags er min argumentation
den samme: så længe der er tvivl om hvilke sager SSLUG skal blande sig i
er kan der ikke føres ret meget IT-politik på SSLUG's vegne.

> Jeg tror ikke vores opfattelse er så forskellig endda. Men det er som
> sagt en anden diskussion.

Tjae, det kommer an på hvad "den her" diskussion handler om. Lige nu vil
jeg helst have opklaret om jeg skal flytte de bolde jeg har i luften
over i et andet regi før de falder til jorden. Det andet spørgsmål om
SSLUG's bestyrelse haster ikke nær så meget, for mig, fordi det ikke er
underlagt eksterne deadlines.

--
Anders Feder <sslug@sslug>