Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Mon, 30 Dec 2002 20:43:55 +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Som sagt det var en meget uvidenskabelig undersøgelse.
>
> Men jeg synes stadig at Annes aktivitetsniveau er påfaldende lavt.
> Og specielt set i lyset at hun faktisk gik til valg på it-politikken,
> synes jeg det er højst besynderligt at vi ikke ser mere til hende
> på sslug.-itpolitik.
>
> Men med Anne som bestyrelsesmedlem forventer jeg at hun i holder
> bestyrelsen ajour.
>
> Eller i det mindste siger "hov for pokker - det er min bold, nu skal i
> bare høre......" når lokummet brænder.
>
> Jeg mener at Anne er den direkte årsag til al hurlumhejet omkring
> [...]

Jeg skal sådan set bare viderebringe et budskab fra Erik Lange:
Kristians fremstilling af Erik's opførsel og reaktioner stemmer helt
overens med Erik Lange's egen opfattelse af situationen.

Erik kan desværre ikke selv skrive sit budskab da han - som bekendt - ikke
længere er medlem af SSLUG.

Hilsen Gitte