Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

Henrik Størner wrote:
-------------------

> Som jeg skrev "Den politiske diskussion er ikke uinteressant. Det er
> bare ikke en opgave for SSLUG."

Men hvis den politiske udvikling truer med at vanskeliggøre udvikling og
brug af open source, er det så ikke fornuftigt at sslug også interesserer
sig for det? Man skal vel ikke bare viljesløst gå ud over afgrunden.

> Derfor vil jeg naturligvis også helhjertet støtte det nye initiativ.

Som medvirkende til stiftelsen af den nye it-politiske forening ser jeg
først og fremmest muligheder for godt samarbejde med sslug. Dels kan
foreningen tage sig af sager der ligger i udkanten af sslugs
interesseområder. Dels kan foreningen måske aflaste sslugs så vidt jeg
forstår hårdt belastede bestyrelse og således støtte sslug. Men den nye
forening vil også have hårdt for den tekniske viden og kompetance som
findes i sslug.

Flemming Bjerke