Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Tue, 31 Dec 2002 02:49:52 +0100
Flemming Bjerke <sslug@sslug> wrote:

> Måske er det det
> der skal til for at sslug får fundet sine it-politiske fødder - jf. at
> der ikke er blevet udarbejdet nogen it-politisk handlingsplan.

Jag må korrigere mig (og flemming) her, generalforsamlingen _har_
utarbejdet en it-politisk handlingsplan eller "resolution".

Det endeste som savnes er nu konkretion. Altså "the code".

Jag föler denne korrektion er nödvendig fordi flemming i en tideligare
mail skriver: "Hvor havde været fedt hvis du og Anne havde lavet et
udspil til en sådan handlingsplan - og I så havde lagt den frem til
diskussion på IT-politik. Så den til sidst kunne vedtages af sslug."

Det er altså ikke en ny handlingsplan som skal vedtages av sslug (altså
en ny "resolution"), uden en plan for forverkligande af
generalforsamlingens beslut som jag vil se.

Hvis ikke Anne laver den så får vel nogen av dem som koker kaffe eller
snakker rpm-pakker lave den.

Gitte laver for ovrigt meget meget gott kaffe.

//Erik