Re: [FORENING] ^A^B^A^B^A^A^B^A^B^A^B^A^B^A08

On Tue, 31 Dec 2002, Kristian Vilmann wrote:

> Jeg synes ellers både softwarepatenter og apache er vigtige, men jeg er
> sikkert også mærkelig.

For en god ordens skyld: Du skriver ikke noget jeg ikke har skrevet. Det
er du vel klar over, eller hvad?

At a er vigtigere end _forskellen_ mellem b og c, gør ikke a vigtigere
eller mindre vigtig end b eller c.

> Det er intet der skalerer når tingende virker som jeg beskrev her, og
> som Erik L. åbenbart er mere eller mindre enig i:

Kan ikke findes.

> Kan du ikke kommentere det?
> Er det en fornuftig måde at forvalte sit mandat på?
> Er det på den måde SSLUG skal være mere synlig?
> Synes du det er godt at Erik L. ikke er medlem af SSLUG længere?

Nej.

> Synes du bestyrelsen handlede korrekt i Infosoc-sagen?

Nej.

> Synes du det er godt når *din* stemme på generalforsamlingen er med til
> at gøre bestyrelsen fuldstændig ukampdygtig?

Hallo, du postulerer her er at der en sammenhæng som jeg ikke mener er
korrekt, og oven i det kommer du med et utroligt udemokratisk udsagn.

Når bestyrelsen er valgt, forventer jeg sgu at den samarbejder. En
udmelding inden bestyrelsen har holdt sit første møde fra 3 af medlemmerne
om at bestyrelsen ikke kan samarbejde og at man vil have et medlem som jeg
har stemt på ud af bestyrelsen, nærmer sig, i mine øjne, et diktatur. Det
reagerer jeg helt vildt negativt på.

Hvis bestyrelsen ikke kan finde ud af at samarbejde når den er blevet
valgt, må den jo tage nogen afstemninger om det der er problemer med. Hvis
der er nogen der ikke har feedback, mv, så må de jo i praksis ignoreres.

Jeg er pisseglad for at en fyr som Niels Elgaard er blevet valgt ind. Han
ved sgu hvordan man får ting til at fungere selvom folk ikke er enige i
detaljer. Jeg håber at bestyrelsen vil lytte _meget_ til ham.

> /kristian
>
> PS: Og kan du så ikke lade sine antipatier for Peter Makholm komme til
> udtryk andetsteds? Det er faktisk temmelig træls og i den grad
> ikke-givende at læse. PLEASE???

Altså, jeg blev hamrende irriteret over ham forleden og dernæst har jeg
brugt ham som et eksempel, som jeg også skrev om til Gitte, fordi det er
det eneste jeg har på de processer der er gået galt. I taler sgu om hvad
der er galt i så vage termer at det ikke er til at følge med eller
forholde sig til.

Men herregud, folk ved sgu da godt at de ikke kan regne med det når jeg
siger noget negativt om Peter Makhold. Og længere tid tager det dig vel
ikke at springe over det. Næppe så lang tid som det tager mig at forsøge
at få noget mening ud af de vage beskrivelser af proces problemer der
sprøjter ud med fra Jacob, Gitte, mv.

Ja, jeg ville godt være noget mere konstruktiv, men egentlig synes jeg sgu
at det er bestyrelsen selv der skal demonstrere at de er i stand til at
arbejde med nogen fornuftige processer - en udmelding ala den om omvalg,
hvad ved jeg, er sgu noget af det mest slappe jeg har set længe og det
kaster et meget uheldigt lys på de personer det handler om.

Mads

-- Mads Bondo Dydensborg.  sslug@sslug The Bible tells us to be
like God, and then on page after page it describes God as a mass murderer.
This may be the single most important key to the political behavior of
Western Civilization.