Re: [FORENING] rapportering (was: Et indkast fra sidelinien...

On Tue, 31 Dec 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg er som resten af den gamle bestyrelse
> utilfredse med niveauet af kommunikation.  Vi har
> efterspurgt input fra Anne masser af gange de sidste
> par mdr. som er blevet ignoreret gang på gang.
>
> Dette er IMHO faktisk acceptabelt hvis man lige
> fortæller "jeg er bagud" "jeg er offline" "regn ikke
> liiige med mig" whatever. Det er den måde vi andre har
> overlevet mail-håndtering til bestyrelsen når vi var
> pressede.

Jeg må medgive at manglende rapportering er en alvorlig ting.

Da jeg ikke har siddet i bestyrelsen, men nogle gange har haft brug for at
repræsentere SSLUG, eller er blevet bedt om at gøre det, så har jeg fået
et midlertidigt mandat. Om jeg altid har givet en fyldestgørende
rapportering om hvordan jeg har forvaltet mandatet, tør jeg ikke love, men
jeg har da forsøgt på det.

Som jeg forstår bestyrelsen, så er det denne manglende rapportering, der
er en af de væsentligste ankepunkter, eller hvordan er det?

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell