Re: [FORENING] ^A^B^A^B^A^A^B^A^B^A^B^A^B^A08

On Tue, 31 Dec 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

<cut>

> I må lære at uddelegere, hvis I ikke kan læse 3000 emails. Set udefra
> virker det som om at I tænker i betonstrukturer og ikke _rigtigt_ tør
> stole på hinanden.

Vås - Læs de mange emails fra Erik J....

Det du agiterer for er indirekte en egentlig opdeling
af SSLUG eller via en række fagområder som er opdelte
og vi behøver at kommunikere.

Jeg er helt enig med Mads og co. om problemet i
skalering - måske endnu en grund til at jeg håber på
succes for den nye forening og naturlig symbiose.

.... Formand 13 timer endnu