Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

On Mon, Dec 30, 2002 at 23:10:27 +0100, Martin Wahlén wrote:

> Det finns inte något som säger emot listevalg i vedtegterna svjv. Dock bör
> icke poster finnas på listan.

Valg til bestyrelse sker til enkeltpersoner, ikke lister.
Og listevalg vil være til favorisere "listerne" og kræve
et helt andet valgsystem.

Jeg tror heller ikke det vil løse nogle problemer, for selv "listevalg"
som vi har ved folketingsvalg sikrer repræsentation af enkeltopstillede
hvis de får stemmer nok.

--
mvh Frank Damgaard  |