Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> Undskyld jeg lige blander mig her fra sidelinien og alt muligt, men
> jeg har lige et personligt spørgsmål til ovenstående udtalelse fra
> Mads: Hvis denne her forening har minimalt med fri software at gøre,
> hvorfor hulen skulle dens stiftende generalforsamling så annonceres
> på sslug.announce ???

Fordi jeg ved at skrive på sslug.announce sandsynligvis vil komme i
kontakt med folk der er interesserede i it-politik.

Nu er foreningen grundlagt med et sæt vedtægter, der er tætte på at
være rigtig gode. Disussionen fortsætter med dem der har lyst til at
være med, og efter nytår går arbejdet så småt i gang - og vi ser gerne
at mange melder sig ind og blande sig. Jeg har bl.a. tækt mig at
invitere det danske Mac-miljø.

-j

--
Janus Sandsgaard