Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On 31 Dec 2002 11:49:01 +0100
Janus Sandsgaard <sslug@sslug> wrote:

> Fordi jeg ved at skrive på sslug.announce sandsynligvis vil komme i
> kontakt med folk der er interesserede i it-politik.
>
> Nu er foreningen grundlagt med et sæt vedtægter, der er tætte på at
> være rigtig gode. Disussionen fortsætter med dem der har lyst til at
> være med, og efter nytår går arbejdet så småt i gang - og vi ser gerne
> at mange melder sig ind og blande sig. Jeg har bl.a. tækt mig at
> invitere det danske Mac-miljø.

Det lyder godt, men hvis jag var du skulle jag först etablere en
fungerende kommunikation med IDFR, swpat.dk og sslug (sedt i lyset af
Erik Langes post)

Og då mener jag ikke bara at du kan pinge deres mailservers. I had
sometning more human in mind...

//Erik

Hvordan får man det der smukke citat av Hanne Munkholm her under?