Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

On Tue, 31 Dec 2002 11:49:01 +0100, Janus Sandsgaard wrote:

> Fordi jeg ved at skrive på sslug.announce sandsynligvis vil komme i
> kontakt med folk der er interesserede i it-politik.

Det er der højst sandsynligt også nogle af SSLUG's medlemmer der er -
ligesom der sikkert er nogle af SSLUG's medlemmer der er interesseret i
Lego (eller indsæt selv passende interesse).
Hvis foreningen varetager it-politiske spørgsmål der er relevant
for Linux-brugere, så er det også helt i orden at indkaldelsen blev sendt
ud på sslug.announce. Jeg bed bare mærke i en kommentar om at det dett
ikke var tilfældet og det tillod jeg mig at kommentere.
Indkaldelsen er røget ud, mødet er afholdt. Så er den vist ikke længere ...

> Nu er foreningen grundlagt med et sæt vedtægter, der er tætte på at
> være rigtig gode. Disussionen fortsætter med dem der har lyst til at
> være med, og efter nytår går arbejdet så småt i gang - og vi ser gerne
> at mange melder sig ind og blande sig. Jeg har bl.a. tækt mig at
> invitere det danske Mac-miljø.

Hvor fortsætter diskussionen henne ??

Jeg synes det er fint hvis I får Mac, BSD, etc. folk med på vognen :-)
Go' vind

Hilsen Gitte