Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

> Det lyder godt, men hvis jag var du skulle jag först etablere en
> fungerende kommunikation med IDFR, swpat.dk og sslug (sedt i lyset
> af Erik Langes post) Og då mener jag ikke bara at du kan pinge deres
> mailservers. I had sometning more human in mind...

;-)

Lige så snart jeg kan løsrive mig poster jeg oplysninger om gårsdagens
møed med vedtægter, bestyrelsesvalg og opfordring til at blande
sig. Vi har vedtaget en paragraf i vedtægterne, der reelt forlænger
generalforsamlingen ift. vedtægterne, og gør det muligt at flette nye
ideer eller rettelser ind.

-j

--
Janus Sandsgaard