Re: [FORENING] Et indkast fra sidelinien...

On Tue, 31 Dec 2002 10:02:59 +0100 (CET)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Når du har skrevet den her sidste sætning, så kan du bare ikke have
> forstået hvorfor jeg og så mange andre har stemt på Anne.

Jag vil meget gerne se en liste på hvad forventningerne på Anne
egentligen består af.

Kan du lave den?

Hvis Anne i praxis ikke kan leve op til disse forventninger kan denne
liste måske hjälpe den kommende bestyrelsen at skalere bedre.

Og her vil jag så hvede i konkrete exempler hvordan "resolutionen" fra
årsmödet skal forverkligas.

Hvis Anne föler at de her forventningerne er for meget for henne så
kan hon göre som Hans Schou:  "Da jeg ikke har siddet i bestyrelsen, men
nogle gange har haft brug for at repræsentere SSLUG, eller er
blevet bedt om at gøre det, så har jeg fået et midlertidigt mandat."

Jag vil gerne give henne et "midlertidigt mandat" hvis jag satt i neste
bestyrele.

Hvad jag ikke vil er at ge enkelte medlemmer af bestyrlens et
"charte blance" for hele sslug (det er måske formanden som har den
funktion i praxis) fordi det skaber en deadlock hvis to "charte blance"
ikke er enige. Altså i praxis at bestyrelsens funktion i foreningen
ophör.

Der er noget med gammel god föreningssed... if it works don't fix it...

//Erik