Upartisk ordstyrer på kommende foreningsmøde

Jeg vil gerne stille op som kandidat til ordstyrer til det kommende
foreningsmøde.

Jeg har fulgt diskussionen her på listen og kan se, at en anden kandidat til
ordstyrer har givet ret partiske udsagn.

Jeg betragter mig selv som upartisk i denne situation.

Jeg var ikke med og stemte ej heller ved det seneste årsmøde, og har holdt
mig ude af diskussionen omkring den nuværende situation.

Desuden kender jeg de fleste af de implicerede og holder af dem alle - og i
særdeleshed af SSLUG.

De herligste nytårhilsner