Re: [FORENING] ^A^B^A^B^A^A^B^A^B^A^B^A^B^A08

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Tue, 31 Dec 2002, Kristian Vilmann wrote:

Sikkert - men indtil det er et faktum er det fuldkomment tåbeligt at sslug ikke har nogen flere holdninger til de forskellige ting der er på dagsordenen. Ja, det er kedeligt. Gu fanden er det det. Men som du ved om softwarepatenter, så er det sgu vigtigere end om man kører apache 1.3 eller 2.0.

Jeg synes ellers både softwarepatenter og apache er vigtige, men jeg er sikkert også mærkelig.

For en god ordens skyld: Du skriver ikke noget jeg ikke har skrevet. Det er du vel klar over, eller hvad?

At a er vigtigere end _forskellen_ mellem b og c, gør ikke a vigtigere eller mindre vigtig end b eller c.

Det er intet der skalerer når tingende virker som jeg beskrev her, og som Erik L. åbenbart er mere eller mindre enig i:

Kan ikke findes.

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_12/msg00416.html

Kan du ikke kommentere det?
Er det en fornuftig måde at forvalte sit mandat på?
Er det på den måde SSLUG skal være mere synlig?
Synes du det er godt at Erik L. ikke er medlem af SSLUG længere?

Nej.

Mit skriv, som gitte citerer i ovenstående URL, er åbenbart rammende.

Synes du bestyrelsen handlede korrekt i Infosoc-sagen?

Nej.

Ved du hvorfor?

Synes du det er godt når *din* stemme på generalforsamlingen er med til at gøre bestyrelsen fuldstændig ukampdygtig?

Hallo, du postulerer her er at der en sammenhæng som jeg ikke mener er korrekt, og oven i det kommer du med et utroligt udemokratisk udsagn.

Uhada.

Når bestyrelsen er valgt, forventer jeg sgu at den samarbejder. En udmelding inden bestyrelsen har holdt sit første møde fra 3 af medlemmerne om at bestyrelsen ikke kan samarbejde og at man vil have et medlem som jeg har stemt på ud af bestyrelsen, nærmer sig, i mine øjne, et diktatur. Det reagerer jeg helt vildt negativt på.

Det forstår jeg godt.

Jeg synes også det vil være på sin plads at de der stemte på Anne afkræver hende en forklaring på hvorfor tre andre i bestyrelsen er så frustrerede over hendes opførsel at de ikke finder anden udvej end at gå ud og anklage hende offentligt.

Hvis bestyrelsen ikke kan finde ud af at samarbejde når den er blevet valgt, må den jo tage nogen afstemninger om det der er problemer med. Hvis der er nogen der ikke har feedback, mv, så må de jo i praksis ignoreres.

Og lade det hele fortsætte som det har kørt siden sommer?
Hvormange lig skal der på bordet (læs: håbløse Infosoc-lignende sager) før du reagerer?

/kristian
--
Feeling unknown - And you're all alone
Flesh and bone - By the telephone