Re: [FORENING] Stiftende generalforsamling i ny IT-politisk forening

At 12:13 PM 12/31/02, Janus Sandsgaard wrote:
"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> Det er der højst sandsynligt også nogle af SSLUG's medlemmer der er
> - ligesom der sikkert er nogle af SSLUG's medlemmer der er
> interesseret i Lego (eller indsæt selv passende interesse).  Hvis
> foreningen varetager it-politiske spørgsmål der er relevant for
> Linux-brugere, så er det også helt i orden at indkaldelsen blev
> sendt ud på sslug.announce. Jeg bed bare mærke i en kommentar om at
> det dett ikke var tilfældet og det tillod jeg mig at kommentere.
> Indkaldelsen er røget ud, mødet er afholdt. Så er den vist ikke
> længere ...

Der er en oplagt sammenhæng mellem SSLUG og den nye forening, og
mellem it-politik og Linux relateret it-politik. Den Nye Forening har
et bredere arbejdsfelt, men som udgangspunkt er mange folk jo fra
SSLUG, og vil derfor de største interesser ift. Linux. Hvem siger at
der ikke er en sådam sammenhæng.

Hvem siger der er ?

Der var ikke i den forening hvis formål I har overtaget...

Hilsen, Erik -- Min Fritz-chip forstår mig ikke...

TCPA / Palladium FAQ:
http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html