Re: [FORENING] frustration og hj

At 02:03 PM 12/31/02, Jon Bendtsen wrote:
On Tue, Dec 31, 2002 at 01:50:46PM +0100, Erik Josefsson wrote:

<snip>

> Her vil jag underbygge min psykoanalyse med exempler fra debatter på
> it-politik, som har haft en undertone av "jag er ikke en del i
> samfundet, så jag behöver ikke betale priset for det": Erik Langes lange
> debat med JonB der ErikL identifierede en holdning som har den
> juridiske termen "självtäkt", og debatten om freenet der jag fortolker

jeg har senere skiftet mening og er glad for Erik. Det tog bare
noget tid at forstå hvad han mente og hvor han ville hen, og han
skrev _MEGET_

:-)

Jeg holder meget af Jon's lov, som blev defineret i ovennævnte diskussion:

§1. stl. 1. :
Du må ikke skade andre!

- og så er den ikke længere ;-)

Rettede alle sig efter disse vise ord, ville verden være et venligere sted.

- og jeg skylder stadig Jon en øl, som jeg ser frem til at gi' en dag.

Hilsen,
Erik
--
Min Fritz-chip forstår mig stadig ikke... så jeg snakker dagligt med mine smil-filer, og lytter til hvad de siger ;-)

TCPA / Palladium FAQ:
http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html