TODO-list for Martin

Hejsan, för att hålla koll på vad jag gör så bestämde jag mig för att
posta min todolista här:)

I prioriteter från 1-3
1) NordU2003 (inte SSLUG) boka biljetter (flyg)
1) NordU2003 (inte SSLUG) fixa proceedings
1) Fixa lokal till föreningsmöte 22/2
2) Skriva stadgerevideringsförslag, baserat på stadgar från DF och LUNA
2) Boka in hyggemöten i Lund (prelim Feb: Ulf Asklund om SCM, Mar: Paul
Reinderfelt om TeX, April: ??? om the GIMP? alternativt nått språk typ ML)
3) Registrera sslug.se (ta reda på vad som krävs?)
3) Fixa så att Jacobs kommentarer kommer med i mötesreferatet
3) Subscribe sslug-pr :)

Saker med prioritet två och lägre ger jag gärna bort:-)

Martin