Re: [FORENING] TODO-list for Martin

On Sat, 1 Feb 2003, Martin Wahlén wrote:

> Hejsan, för att hålla koll på vad jag gör så bestämde jag mig för att
> posta min todolista här:)
>
> I prioriteter från 1-3
> 1) NordU2003 (inte SSLUG) boka biljetter (flyg)
> 1) NordU2003 (inte SSLUG) fixa proceedings

Enjoy - programmet ser rigtig godt ud :-)

> 1) Fixa lokal till föreningsmöte 22/2
> 2) Skriva stadgerevideringsförslag, baserat på stadgar från DF och LUNA

Hvad er hovedlinierne i dette i forhold til de
nuværende stadgar/vedtægter?

Jeg har lige skimmet DF vedtægterne igennem
http://www.df.lth.se/docs/stadgar.html
Så vidt jeg lige kunne se så er der ikke sååå store
forskelle. Jeg kender ikke LUNA.

IMHO er det meget vigtigt at ændringer i vedtægter
kommer i god tid til diskussion på
<sslug@sslug> så vi får spot på
hvad der er fejl og mangler i vedtægterne.

Hvis der er lagt op til større ændringer så vil jeg
synes at de skal på bordet minimum en måned i forvejen.
Erfaringen viser at der på medlemsmøderne kommer en
rodet behandling, hvis folk ikke i forvejen har læst,
tænkt, diskuteret (og tænkt igen).

Ud over dette kan jeg godt se argumentet for at holde
medlemsmøde snart - det er vigtigt at få genskabt en
stærk bestyrelse, der er tillid til.

Hvis man har forslag til dagsorden, hvornår skal disse
så være indsendt?

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.