Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

On Thu, 13 Feb 2003 20:19:49 +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Altså.....  SSLUG har 6000 medlemmer.
>
> Men det er dæleme svært at få nogen til at vise noget frem på
> LinuxForum. Ask Holme og et par andre gutter har gang i noget
> spillevæsen. Og Ask har også lovet at se på SELinux.
>
> Er der ikke andre der kan noget?

Nu fik du mig provokeret lidt, så derfor har jeg denne mulighed:
Demo af en router/gateway/firewall/vpn på en ældre pentium. Distroen
hedder ipcop, og mere information kan findes her -
http://www.ipcop.org. Er det noget at vise frem?

Med lidt held vil jeg kunne nå at få fat i den danske version til
dette tidspunkt - jeg er ansvarlig for oversættelsen, men det er
ikke blivet officielt realeased endnu. Findes kun i en alfa- version.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.