Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Michael Rasmussen wrote:
On Thu, 13 Feb 2003 20:19:49 +0100, Kristian Vilmann wrote:

Altså..... SSLUG har 6000 medlemmer.

Men det er dæleme svært at få nogen til at vise noget frem på
LinuxForum. Ask Holme og et par andre gutter har gang i noget
spillevæsen. Og Ask har også lovet at se på SELinux.

Er der ikke andre der kan noget?

Nu fik du mig provokeret lidt, så derfor har jeg denne mulighed: Demo af en router/gateway/firewall/vpn på en ældre pentium. Distroen hedder ipcop, og mere information kan findes her - http://www.ipcop.org. Er det noget at vise frem?

Med lidt held vil jeg kunne nå at få fat i den danske version til
dette tidspunkt - jeg er ansvarlig for oversættelsen, men det er
ikke blivet officielt realeased endnu. Findes kun i en alfa- version.

Hvis du kan vise noget frem er du meget velkommen. Skriv lige en kort ting om det til sslug@sslug

/kristian
--
#include <stdusergrp.h>