Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

On Thu, 13 Feb 2003 20:28:41 +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Nu fik du mig provokeret lidt, så derfor har jeg denne mulighed:
> Demo af en router/gateway/firewall/vpn på en ældre pentium.
> Distroen hedder ipcop, og mere information kan findes her -
> http://www.ipcop.org. Er det noget at vise frem?

Jeg kunne forestille mig, at vi brugte den til at være gateway for
demorummet, da det alle foregående år har været en freebsd, så var
det ikke på tide, at det blev linux' tur til at udføre den opgave?
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.