Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Michael Rasmussen wrote:
On Thu, 13 Feb 2003 20:28:41 +0100, Michael Rasmussen wrote:

Nu fik du mig provokeret lidt, så derfor har jeg denne mulighed:
Demo af en router/gateway/firewall/vpn på en ældre pentium.
Distroen hedder ipcop, og mere information kan findes her -
http://www.ipcop.org. Er det noget at vise frem?

Jeg kunne forestille mig, at vi brugte den til at være gateway for demorummet, da det alle foregående år har været en freebsd, så var det ikke på tide, at det blev linux' tur til at udføre den opgave?

Nej. Ikke alle år. Jeg havde en Linux til at gøre det i 2000.

Jeg tror en af BSD-drengene har noget hardware-dims til formålet.

Men af den grund kan det vel godt vises frem?

/kristian

--
#include <stdusergrp.h>