Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Viggo H Jensen wrote:
"Kristian Vilmann" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

Altså..... SSLUG har 6000 medlemmer.

<snip>

Hvad med Citrixklienter på linux? Måske vil Simon lave en demo?

tjooooo.....
Altså: Jeg installerer et program og så kan jeg trække mine windows applikationer fra en windows-server.
Er det spændende?
(Jo det er det hvis Simon slæber en SunFire 12K'er med som Citrix server :))
Jeg spørger COORD, men umiddelbart tror jeg mere på Michaels ipcop.

/kristian

--
#include <stdusergrp.h>