Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Keld Jørn Simonsen wrote:

On Fri, Feb 14, 2003 at 12:33:37AM +0100, Hanne Schmidt Vilmann wrote:

Peter Toft wrote:

On Fri, 14 Feb 2003, Keld Jørn Simonsen wrote:

On Thu, Feb 13, 2003 at 08:19:49PM +0100, Kristian Vilmann wrote:

Altså..... SSLUG har 6000 medlemmer.

Men det er dæleme svært at få nogen til at vise noget frem på LinuxForum.
Ask Holme og et par andre gutter har gang i noget spillevæsen. Og Ask
har også lovet at se på SELinux.

Er der ikke andre der kan noget?

Jeg kan godt lave noget LTSP

Bare du ikke fjerner nogle maskiner fra sekretariatet.

Nåh, jeg ville gerne låne en eller to tynde maskiner, må jeg det? Den ene er vist slet ikke tilsluttet,
og den anden kan ikke køre uden at man laver noget fiddelifut.
Jeg havde tænkt mig at bruge min bærbare som server.

Du må låne den der står i mødelokalet, den med fiddelidut må du ikke fjerne.

Hanne

Hilsen Keld