Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Kristian Vilmann skrev:

> Men det er dæleme svært at få nogen til at vise noget frem
> på LinuxForum. Ask Holme og et par andre gutter har gang i
> noget spillevæsen. Og Ask har også lovet at se på SELinux.
>
> Er der ikke andre der kan noget?

Jeg kan da godt bruge lidt tid på at vise hvordan man bruger
GLADE til at designe grafiske brugergrænseflader (der oven i
købet efter sigende også fungerer på Windows) til sine
programmer.

Og hvis der er en venlig sjæl der vil låne mig en maskine
med GCC/Ada, GLADE, GtkAda og FreeBSD, så behøver vi ikke
rode demorummet til med linux-maskiner.  ;-)

Jacob (der egentlig havde tænkt sig at slappe af med at høre foredrag i år)
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann