Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] LinuxForum 2003 - stor Open Source konference 1. marts

Kristian Vilmann wrote:

> Godt spørgmål. 700? 1000? Ved ikke.
>
> Men selv om vi desværre ikke har ubegrænset plads kan vi vist stadig
> prale af  at være den største Open Source-konference i norden :)

Jammen var det så måske ikke på tide at overveje at finde et sted hvor der
er plads til lidt flere deltagere - ikke nødvendigvis hele BellaCentret (
endnu) men der må da være en mellemting.

/Carsten  -  der ikke nåede at få en billet :-((