Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Jeg kan fremvise GNU GetText anvendt på Borland Kylix. Borland bruger gerne
deres eget system til oversættelse, som bygger på Windows's resource
system, og det er alt andet end velegnet til lokalisering af Kylix
programmer.

Til gengæld har jeg udviklet et sæt GNU Gettext værktøjer (kommer meget
snart på SourceForge), som kan hente tekster ud af Kylix forms filer (.xfm
filer), og et bibliotek til at få det integreret med GNU GetText.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
Telefon 70201241