Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

I indlæg:sslug@sslug skrevKristian Vilmann :/n
> Altså.....  SSLUG har 6000 medlemmer.
>
> Men det er dæleme svært at få nogen til at vise noget frem på
> LinuxForum. Ask Holme og et par andre gutter har gang i noget
> spillevæsen. Og Ask har også lovet at se på SELinux.
>
> Er der ikke andre der kan noget?
Nu kom jeg jo til at spørge om det ville være interessant at se OTA
demonstreret - og du sagde ja.
Det rejser så nogle spørgsmål:

1. Hvem fra sslug koordinerer indsatsen?
2. Hvilke midler er der til rådighed?
3. Skal der laves egentlige præsentationer, eller blot løbende snakkes
med de, der måtte komme forbi?