Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

On Sun, 16 Feb 2003, E. Sjørlund wrote:

> I indlæg:sslug@sslug skrevKristian Vilmann :/n

> Nu kom jeg jo til at spørge om det ville være interessant at se OTA
> demonstreret - og du sagde ja.
> Det rejser så nogle spørgsmål:
>
> 1. Hvem fra sslug koordinerer indsatsen?

Hrrm - det bliver noget fælles BSD-DK + SSLUG i
praksis.

> 2. Hvilke midler er der til rådighed?

Dem som folk selv tager med.

> 3. Skal der laves egentlige præsentationer, eller blot løbende snakkes
> med de, der måtte komme forbi?

IMHO ville det være rigtig godt hvis vi på
http://LinuxForum.dk/2003/demorum/ har nogle klokkeslet
med en vis præsentation eller lign. hvor man samler
folk sammen om det.

Forslag; flyt diskussionen over til
<sslug@sslug> - tilmeld jer ved at skrive
til <sslug@sslug>.

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.