Re: [FORENING] Demonstrationer ved LinuxForum.

E. Sjørlund wrote:
I indlæg:sslug@sslug skrevdonald_j_axel

Er det det, I mener med OTA?

One Touch Administration.

Desværre aner jeg ikke hvad det er jeg skal på Linuxforum, så jeg
forbereder både et entimes-show (det, der vil blive afprøvet i Roskilde
under afslappede formaer) og en "skærm på bord" visning.

Jeg synes du skal fortælle det som jeg har klippet væk herover.
Og så skal du vise det live. Og svare på spørgmål hvis nogen gider stille dem :)

Det er ret afslappet.

/kristian

--
#include <stdusergrp.h>