Re: [FORENING] SSLUG- brugergruppestand på LinuxForum 2003 lørdag den 1. marts.

On Sun, 23 Feb 2003 14:23:13 +0100, Anne Østergaard wrote:

> Jeg er også blevet spurgt af coord-gruppen om dem der har meldt sig
> og dem der melder sig nu medbringer en bærbar pc?

Jeg medbringer en bærbar, men jeg havde forestillet mig, den skulle
bruges i demorummet som interface til IPcop-gateway'en, men hvis jeg
kan låne en skærm, kan jeg selv medbringe mus og tastatur. Ifald kan
jeg godt medbringe den bærbare til standen.

Hvordan lyder det?

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.