Re: [FORENING] SSLUG- brugergruppestand på LinuxForum 2003 lørdag den 1. marts.

On Sun, Feb 23, 2003 at 14:23:13 +0100, Anne Østergaard wrote:

> Frank Damgaard og Michael Rasmussen har meldt sig, men de kan jo ikke
> stå der hele dagen.

nej, men tanken var at være der længe.

> Er der flere der har lyst og kan tegne sig for at stå der i for eksempel
> i 1 time- evt. sammen med en ven?

Det skal vel være nogle der allerede har en billet?

> Jeg er også blevet spurgt af coord-gruppen om dem der har meldt sig og
> dem der melder sig nu medbringer en bærbar pc?

Er der overhovedet internet adgang ?
(det ville gøre det meget lettere for at vise hvad sslug laver)
Jeg kan godt tage min med (800x600 display, eller extern monitor)

Os der står i standen burde kommunikere lidt sammen internt
så vi kan forberede hvad vi tager med og vil fortælle om?

--
mvh Frank Damgaard  |